Met oprechte trots mag ik aankondigen dat Lokabox de Feefo Platinum Trusted Award in de wacht heeft gesleept. Als CEO zijn er veel dingen om fier op te zijn. Een nieuwe werknemer aanwerven, een splinternieuwe winkel openen, een vooropgestelde bedrijfsdoelstelling halen, … Echter kan ik het belang van mensen niet genoeg benadrukken. Mensen in onze organisatie én mensen buiten onze organisatie. Door een geweldige sfeer op de werkvloer na te streven proberen we onze klanten op elk moment gelukkige te maken.
Dit brengt me naadloos bij de Feefo Platinum Award. Bij Lokabox hechten we enorm veel belang aan deze beloning. En dit is waarom. Deze prijs wordt uitgereikt aan organisaties die oprecht de tijd hebben genomen om een recensie na te laten. We streven er altijd naar om de ervaring van de klant te optimaliseren door de zaken te bekijken vanuit hun standpunt. We wonnen de Gold Trusted Service Award nu al voor het derde jaar op rij. Daarom hebben we nu de eer om de Platinum Trusted Service Award in ontvangst te mogen nemen. Één van de zaken waar ik het meest van hou is consistentie, zeker als het gaat over customer experience en toewijding voor het leveren van uitzonderlijke service.
Lokabox is daarom ook vereerd om zo’n gerespecteerde prijs te mogen ontvangen van Feefo. Het is niet alleen waardevol voor onze business, maar ook een bijzondere manier om onze klanten te tonen dat we naar hen luisteren, om hen geven en dat we te vertrouwen zijn. Het draait met andere woorden allemaal om wederzijds respect.
Ten slotte zou ik graag al onze geweldige klanten willen bedanken die de tijd hebben genomen om ons een beoordeling of recensie na te laten in de afgelopen 12 maanden. Onze klanten kunnen altijd op ons rekenen. Het is dan ook geruststellend dat ze dit appreciëren en niet te beroerd zijn om een wederdienst te leveren in de vorm van een review.
Dus duizendmaal dank. Zonder jullie konden we het nooit waarmaken!
Damien Van Strydonck
CEO van Lokabox Self-Storage